DOSTAVA V 24H ZA VSA NAROČILA DO 14H

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji spletne trgovine www.secondsonne.siso sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Svetujemo vam, da pred uporabo spletnih strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani Www.secondsonne.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.secondsonne.siso

Ti splošni pogoji zavezujejo vse uporabnike, ki želijo v spletni trgovini opraviti nakup.

Uporabnik z opravo nakupa potrjuje, da je seznanjen in v celoti razume splošne pogoje. Uporabnik z opravo nakupa sprejme te splošne pogoje. Pred opravo nakupa te splošne pogoje pozorno preberite. V kolikor se s temi pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate, nakupa v spletni trgovini ne boste mogli opraviti.  S sprejemom teh splošnih pogojev je med vami in ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex sklenjena veljavna pogodba.

Uporabnika opozarjamo, da so sestavni del teh splošnih pogojev tudi Plačilni pogoji in dostava. Z opravo nakupa uporabnik v celoti sprejema tudi določila Plačilnih pogojev in dostave.

Spletna trgovina je uporabnikom na voljo v stanju ˝takšna kot je˝. Spletna trgovina je v lasti in z njo upravlja podjetje ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex

Podjetje ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex za prevzem blaga ,reševanje reklamacij,urejanja vračil in plačil kot edinega ponudnika izdelkov na spletni strani pooblašča podjetje: 

Osebna izkaznica

AH GROUP, prodaja in proizvodnja, d.o.o.
Brilejeva 15 , 1000 Ljubljana
Davčni zavezanec: DA
Identifikacijska številka za DDV: SI76640116
Matična številka :8485682000
IBAN SI56 1010 0005 7925 388 (odprt 7.8.2019, Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

V sodnem registru 2019/31460

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.



Ponudba artiklov

Artikli, ponujeni preko trgovine, so del ponudbe oziroma prodajnega programa podjetja AH GROUP D.O.O.  kot ponudnika izdeklov na spletni strani s katero upravlja ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja. 

Načini plačila - plačilni pogoji
V spletni trgovini Www.secondsonne.siponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Plačilo po povzetju
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

 Plačilo s kreditno kartico, debetno kartico.
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko spleta z uporabo spletnega plačilnega sredstva (kreditne kartice, debetne kartice ), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici.
V primeru uspešne transakcije vam bomo naročilo odpremili takoj, ko bo mogoče.
Plačilo prek omenjenih metod je popolnoma varno, saj poteka prek varne povezave, podatki vaše kartice / PayPal računa pa se ne shranjujejo na našem strežniku.



Cene

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.




Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije, ki se med seboj lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi. V kolikor rok veljavnosti akcije ni objavljen, so izdelki v akciji trajno oz. do preklica.


Garancija

Večina izdelkov, ki so v prodaji v spletni trgovini, ima garancijo prodajalca oz. proizvajalca in zagotovljeno servisiranje ter rezervne dele. Za uveljavljanje garancije se obrnite na prodajalca - podjetje AH GROUP D.O.O. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.
Podatki o garanciji posameznega izdelka so prikazani tudi v opisu izdelka v spletni trgovini www.secondsonne.si. V kolikor ti podatki niso posebej izpisani ob izdelku, veljajo glede garancijskih rokov naslednji splošni pogoji:
• 12 mesecev od dneva nakupa novih artiklov (tehnični izdelki za katere je zakonsko predpisan garancijski rok),
Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom (ta je običajno priložen izdelku). Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi lahko nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno. Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
• neupoštevanje navodil za uporabo,
• popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
• vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
• malomarno ravnanje z izdelkom,
• poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
• nepravilna vgradnja.

Za dodatne informacije v zvezi z garancijo se obrnite na kontaktni poštni naslov info@secondsonne.si.



Dobavni roki

Običajni dobavni rok je 5-15 delovnih dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih mora s ponudnikom dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po krivdi ponudnika ali v primerih, ko ponudniku blaga ni dobavil dobavitelj in lahko to ponudnik dokaže, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru, da je dobavni rok daljši od enega meseca, kupec lahko stornira naročilo. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD dostavna služba, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


Prevzem in dostava

Dostava po pošti
Artikli, naročeni na Www.secondsonne.si bodo odpremljeni v najkrajšem možnem času. Če so naročeni artikli na zalogi, bodo običajno odpremljeni še isti dan ali najkasneje tretji delovni dan od datuma naročila.
Za paketno dostavo poskrbi DPD dostavna služna in Pošta Slovenije. Odpremljeni izdelki so večinoma dostavljeni že naslednji delovni dan, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo izdelke že poslali na pot.
Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji pošti/Prevzemnem mestu .

Stroški dostave 

Strošek dostave je enoten za vse izdelke plačane po predračunu ali s plačilno kartico in celotno območje Slovenije, ter znaša 3.99 EUR z DDV. Strošek dostave se pred in ob oddaji naročila izpiše v spletni košarici.
Strošek dostave se obračuna samo enkrat za posamezno naročilo; tako lahko privarčujete pri dostavi ob naročilu več artiklov hkrati.


Dostava v druge države 
Trenutno ni mogoče .


Osebni prevzem Osebni prevzem ni možen.

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

• da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;

• da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;

• vrne plačani znesek.Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.

Kdaj je napaka stvarna:

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in Zakona o varstvu potrošnikov.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.



Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Upravitelj spletne trgovine www.Www.secondsonne.si(ponudnik, podjetje ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex .) je skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za varovanje vaših osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za šifriranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni in pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Vsi pogodbeni partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z uredbo (GDPR).
Vaših osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam.

 

NAVEDBA NEOBSTOJA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Peti odstavek 43.č člena ZVPot določa:

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka (to je pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pri katerih ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. ) tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.

 

Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex .) Kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja ponudnika. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@secondsonne.si .


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec kot fizična oseba ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, odstopi od nakupa. Postopek odstopa od nakupa blaga se prične, ko kupec po pošti ali v poslovalnico prodajalca, pošlje oz. vrne osebno neustrezne artikle skupaj z izpolnjenim izvodom obrazca za vračilo blaga. Obrazec lahko najdete tukaj. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Blago je potrebno vrniti ponudniku osebno na sedež podjetja ali po pošti, najkasneje v roku 14 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga. Za pravne osebe ali fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, pravica do odstopa od pogodbe oz. vračila blaga, ne velja.

Obrazec za vračilo blaga POPVEZAVA.  http://shrani.si/f/1r/Mv/42ptB4rw/screenshot-2020-10-09-at.png

Kot odstop od nakupa se šteje, če je kupec prejeto blago vrnil nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).

Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga.


Ponudnik ne sprejema paketov z odkupnino, vsa vračila denarja se vršijo prek nakazila na TRR kupca. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga z enakim plačilnim sredstvom kot ga je potrošnik uporabil.

 


VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE
 
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga in testnega obdobja na vzmetnice ni možno uveljavljati, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.



Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Ob registraciji se uporabnik strinja s prejemom raznovrstnih elektronskih oglasnih sporočil. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronske pošte na naslov info@secondsonne.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje ShopLLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, Delaware 19958, County of Sussex . skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Podjetje AH GROUP D.O.O. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Postopek nakupa

Korak – dodajanje artiklov v košarico
Kupec v trgovini izbere artikle katere želi kupiti, določi želeno količino posameznega artikla ter jih doda v košarico. Za vsak artikel je v trgovini naveden točen opis in rok dobave. Vsebino košarice lahko preverite s klikom na ikono košarice v glavi spletne trgovine. Za urejanje vsebine košarice je potrebno izbrati opcijo “pokaži košarico”, kjer lahko dodajate/odstranjujete izdelke. Za nadaljevanje nakupa izberite opcijo “nazaj v trgovino”.
Korak – izbira načina dostave
Naslov za dostavo kupljenega blaga se izpiše avtomatično in je enak naslovu, ki ga je uporabnik vnesel ob registraciji. Če želite kupljene artikle poslati na drug naslov, izberite opcijo »spremeni«, kjer vpišete želene podatke. Dostava v tujino ni možna.
Korak – izbira načina plačila in plačilo
V kolikor poštna dostava zaradi zakonodaje ni možna, vas bo trgovina avtomatsko preusmerila na osebni prevzem.Tu izberite vam najustreznejšo opcijo prevzema.
Po izbranem načinu dobave/prevzema izberite način plačila. Izberite eno izmed možnosti za plačilo. Možni načini plačila so določeni v splošnih pogojih v poglavju »Način plačila«. Plačilo po povzetju ni možno. Če imate promocijsko kodo, jo vnesite v za to namenjeno polje.
Za nadaljevanje postopka nakupa izberite opcijo “Oddaj naročilo”, vaše naročilo še ne bo zaključeno.
Pokazala se vam bo stran, ki bo od vas zahtevala vnos podatkov vaše plačilne kartice. Ob kliku na gumb “Potrdi plačilo” bo vaše naročilo oddano in plačano.
Korak – Povzetek naročila
V poglavju “Povzetek naročila” lahko še zadnjič preverite naročeno blago. Za zaključek nakupa izberite opcijo “Oddaj naročilo”. Po uspešno izvedenem plačilu boste na vaš e-mail prejeli obvestilo o potrjenem naročilu. V sporočilu bodo poslane tudi informacije o kupljenih artiklih, količinah ter načinu dostave.
Korak – Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru spremembe roka dobave prodajalec o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.


Kaj so to piškotki?

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik ob obisku spletne strani. Ko spletno stran ponovno obiščete si brskalnik z njihovo pomočjo »zapomni« vaše nastavitve in vam tako ni potrebno ponovno vpisovati vašega uporabniškega imena in gesla (npr. stalna prijava na Facebook ali na določen forum).

Piškotki so sestavni del sodobnih spletnih strani in sami po sebi niso škodljivi, ne vsebujejo virusov ali kakšne drugačne zlonamerne kode. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost.

Piškotki omogočijo, da se vam pravilno pokažejo informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko upravljavci spletnih strani zagotovimo boljšo spletno stran. Piškotki upravljavcu spletne strani ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki se zberejo na tak način preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Za potrebe naše spletne strani uporabljamo SEJNE PIŠKOTKE. Ti so nujni za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin ter poskrbijo za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani. Piškotki se izbrišejo, ko uporabnik odide s spletne strani.


Vrste piškotkov

Urad informacijskega pooblaščenca deli piškotke predvsem glede na invazivnost:
Začasni ali sejni piškotki
Trajni ali shranjeni piškotki
Lastni piškotki
Drugi piškotki

Vsaka vrsta piškotkov se v zakonodaji in smernicah pooblaščenca obravnava drugače, kar lastnikom spletnih strani in spletnim razvijalcem otežuje doseganje skladnosti z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) in predvsem nalaga, da se morajo o problematiki zasebnosti piškotkov podrobno podučiti, ter o uporabi le-teh osveščati tudi svoje spletne obiskovalce. V primeru invazivnejših piškotkov pa morajo od obiskovalcev pridobiti soglasje za njihovo uporabo.

Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškotke. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, ki je že vgrajena v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko še naprej uporabljate našo spletno stran, vendar morda določene podstrani ne bodo pravilno delovale.

V kolikor želite izvedeti, kako lahko zbrišete piškotke v vašem brskalniku, uporabite funkcijo pomoči v brskalniku ali pa obiščete www.aboutcookies.org, ki enostavno in preprosto pojasni, kako upravljati ali izbrisati piškotke v večini brskalnikov.

Pogosta vprašanja

Splošno

Kako vrnem izdelek v primeru reklamacije ali odstopa od nakupa?
Da lahko omogočimo čim hitrejšo obdelavo reklamacij priporočamo, da izpolnete obrazec na strani Vračilo blaga. Po oddaji zahtevka vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Kje preverim zalogo izdelka in dobavni rok?

Zaloga izdelka je izpisana na strani posameznega izdelka pod razdelkom dobavljivost. V kolikor je izdelek na zalogi je to označeno z zeleno barvo. V kolikor naročilo opravite v danem trenutku je izpisan tudi predviden datum dostave. Če izdelek ni na zalogi, je v razdelku dobavljivost naveden predviden rok dobave v nekaj dneh,najkasneje pa v roku 5-15 delovnih dni.

Kako opravim nakup kot pravna oseba, podjetje oz. druga ustanova?

Nakup lahko opravite tudi kot pravna oseba. Prosimo vas, da to ustrezno označite pri oddaji naročila. Med procesom nakupa označite okence Želim račun na podjetje, zavod oz. drugo pravno osebo. Prikažeta se dve dodatni polji za vnos imena podjetja in identifikacijske številke za DDV, ki ju izpolnete.

Dostava in osebni prevzem

Kdaj bo izdelek dostavljen?

Predviden datum dostave je naveden ob vsakem izdelku v spletni trgovini. Če je izdelek na voljo in naročilo opravite do 16. ure med delavniki, dostava običajno poteka že naslednji delovni dan.

Ko naročeni izdelki zapustijo naše skladišče, vas o tem obvestimo prek elektronske pošte. Pred dostavo vam DPD pošlje še SMS sporočilo z okvirnim časom dostave, ki je običajno v dopoldnevu. Če vas ob dostavi izdelka ni na naslovu, lahko paket prevzamete na najbližji prevzemni lokaciji.

Ali lahko izdelek prevzamem osebno?

Osebni prevzem ni možen




Pošljite povpraševanje